Friday, January 20, 2012

شركة انتاج سينيمائى اتصلت بيا LOOL

دايما كنت بعد اهزر أنا و صحابى و نعد نقول الله عاوزين نعمل كرتون مع بعض عشان كلنا أصواتنا طفولية شوية
بس لم اكن اتخيل أو اتصور فى حياتى أبدا ان يحصلى الموقف ده

أ: انتى رحاب
أنا : اه
أ: احنا شركة انتاج سينمائية و عاوزين نعمل معاكى مقابلة
أنا : معلش مسمعتش كويس (أنا فاكرة انى سمعت غلط)
أ: احنا شركة المتحدين السينمائية تبع حسن رمزى و أحمد السقا و عاوزين نعمل معاكى مقابلة
أنا : هو ده مقلب!!!
أ: لأ واللهى مش مقلب
أنا: حضرتك أنا فى كلية كمبيوتر ساينس اه اللى يجبنى هنا
أ:لأ ما هو فى حد رشحك عشان صوتك حلو LOOOOOOOOOOOOL
(استنتجت انه أصوات للكرتون تقريبا)
أنا: لأ شكرا
أ: ده فيها فلوس حلوييين
أنا : لأ لأ لأ شكرا و قفلت


هو ليه قلت لأ اللى يعرفنى يعرف انى بحب الحاجات دى جدا جدا جدا  جدا بس خفت ليكون فيها حرمانية + الله أعلم الناس دى نصابين ولا ايه :D
نفسى اعرف جداااااا مين اللى رشحنى :D

No comments:

Post a Comment

Comment :